ÜZLETI ALKALMAZÁS MINTA
KATALÓGUS


Vezetői információs rendszer

Az Effector Platformon elkészített Vezetői Információs Rendszer Üzleti Alkalmazásminta jól áttekinthető és naprakész információt ad a vállalat működéséről. A rendszer segítségével a legfontosabb üzleti területek, projektek aktuális állapota, valamint a kulcs teljesítménymutatók bárhonnan és gyorsan hozzáférhetők, így időben meghozhatók a vállalat életét, erőforrásait érintő döntések.

A Vezetői Információs Rendszer Üzleti Alkalmazásminta interaktív táblázatai, grafikonjai, dashboardjai és riportjai egy helyen foglalják össze és jelenítik meg a vállalat és/vagy üzleti terület szempontjából lényeges információkat. Az információkon végezhető adatlefúrás lehetőséget ad az ok-okozatok felderítésére.  



Alkalmazásminta-brosúra letöltése (PDF)

A LEGFONTOSABB FUNKCIÓI:

Interaktív táblázatok

A rendszerben olyan interaktív táblázatok összeállítása is lehetséges, amelyekben szűrők és linkek segítségével tetszőlegesen szűkíthetők a lekérdezett adatok. Linkeken keresztül adatlefúrási funkciók érhetőek el, amelyek egy-egy adatsor összetevőit tudják látványosan megjeleníteni. 

További előnyök:

  • Gyors és könnyen rendszerezhető szűrés a címkefelhő funkciónak köszönhetően
  • Leggyakrabban használt szűrők rangsorolása és egyedi felhasználói szűrések megosztása a munkatársakkal
  • Testre szabható grafikák és kiemelési funkciók a táblázatban
  • Adatlefúrás mélységének beállítása, integráció más rendszerekkel és interface-ekkel
  • Excel- és PDF-alapú exportálási lehetőség az összes táblázatosan megjelenített adatra

Grafikonok

Egyedileg testre szabható grafikonok, amelyek szintén beépített adatlefúrási opciókkal rendelkeznek, így a rendszerben komplexebb riportok lehívására van lehetőség. 

Néhány példa:

  • Változtatható, előre definiált grafikontípusok
  • Grafikonok vezérelhetősége információs kártyák segítségével
  • Több adatsor részletes és interaktív megjelenítése
  • Adatlefúrás kapcsolása a grafikon elemeihez

Dashboardok

Többpaneles dashboardok segítségével, az előre beállított minták alapján interaktív szűrők összekapcsolására van lehetőség.

Riportok

A rendszer különböző, előre beállított, testre szabható jelentésmintát tartalmaz. Néhány példa: menedzsmentriport, időszakos áttekintő riport, szolgáltatások és projektek alapján szűrhető riportok. 

A jelentések elkészítésének ütemezése is beállítható, és a rendszer képes ezt automatikusan az adott felelősöknek továbbítani. 

Az automatizált jelentések PDF-formában is lehívhatóak, illetve továbbíthatóak a rendszeren belül és e-mailben is.

Adatkapcsolat és -integráció

A kiértékelt és riportált adatok érkezhetnek más back office rendszerekből vagy egyéb Effector alapú alkalmazásokból is. Az adatimportálás létrejöhet külső SQL vagy Oracle-alapú adatbázis kapcsolat által.


GYAKORI FELHASZNÁLÁSI TERÜLET:Telekommunikáció, gyártás, pénzügy, és bármilyen olyan terület, ahol nagy mennyiségű informatikai adattartalom képződik. A bonyolultan átlátható IT adatok akár több szigetrendszerben is lehetnek, amelyek konszolidációjára, rendszerezésére van szükség gyorsan áttekinthető dashboardok, riportképernyők és kimutatások formájában. 

KAPCSOLÓDÓ EFFECTOR ALAPÚ ALKALMAZÁSOK: projekt-kontrolling, szolgálat-összeállítás, marketingmenedzsment, közbeszerzés, CRM