ÜZLETI ALKALMAZÁS MINTA
KATALÓGUS


Ügyfélszolgálati rendszer

Az Effector Platformon elkészített Ügyfélszolgálati Rendszer átláthatóvá és követhetővé teszi a call-center vagy személyes ügyfélszolgálat működését. A rendszer összefogja az ügyféllel kapcsolatos eseményeket, folyamatokat, dokumentumokat és feladatokat. Ezáltal az ügyfelek kiszolgálása hatékonyan, teljes körűen és naprakész információk alapján történhet. A rendszerben található információk alapján lehetőség nyílik az ügyfélszolgálati erőforrások tervezésére és a kezelt ügyekkel kapcsolatos döntések gyors meghozatalára. 

Az Ügyfélszolgálati Rendszer Üzleti Alkalmazásminta segítségével egyszerűvé válik az ügyek nyilvántartása és követése, az elvégzendő feladatok szervezése, valamint az ügyfélszolgálati tevékenység mérése. 



Alkalmazásminta-brosúra letöltése (PDF)

A LEGFONTOSABB FUNKCIÓI:

Ügyfél-kapcsolattartás rögzítése

  • Tetszőleges csatornán beérkező ügyfélkontaktok fogadása, valamint az előírt statisztikai adatok rögzítése (tag-elés)
  • Az adott bejelentéstípushoz kapcsolódó információk, scriptek automatikus megjelenítése
  • Mindez a gyors munkavégzést támogató optimalizált felületen

Ügyfélszolgálati folyamatok kezelése

  • Ügykezelési folyamatok indítása egységes felületről
  • Rugalmas folyamatdefiníció
  • Ügyhalasztás, határidő-kezelés, figyelmeztetések
  • Szakterületek automatikus bevonása folyamatmodell szerint

Kapcsolódás tudásbázishoz

  • Tudásbázisban definiált tételek − akár szabályalapú − automatikus megjelenítése
  • Tudásbázis tételek minősítése
  • Scriptek kezelése

Kapcsolódás Call Center rendszerhez

  • Interfész telefonos call centerhez
  • Híváshoz kapcsolódó pop-up funkció támogatása
  • Ügyfél-azonosítás
  • Historikus adatok megjelenítése
  • IVR path kezelése
  • Call ID kezelése
  • Kapcsolt hangrögzítő rendszerből rögzített hívás lejátszása

Jelentések

  • Egyéni teljesítménymérés
  • Csoport teljesítménymérés
  • Hívásstatisztikák (pl. hívásszámok eloszlása)

Beépített tudásbázis-funkció

Belső tudásbázis-funkciók, amelyek eljárásrendeket és gyakran ismételt kérdéseket tartalmaznak. Az ügyintézők által lefedett folyamatok támogatására, valamint ezek kiemelésére és priorizálására is alkalmas.

Panaszbejelentés

Egyedi folyamatok elindítása, amelyek az adott cég panaszkezelési eljárásai alapján paraméterezhetőek a rendszerben. Soklépéses összetett munkafolyamatokat esetén a rendszer intuitív grafikus felületet biztosít ezek kezelésére és adminisztrációjára.

Képzés- és oktatásszervezés

Belső képzések és céges oktatások megszervezését támogató modul. Naptárnézettel és tervezőfelülettel. A modul az oktatási csoportok listái alapján meghívók kiküldését is automatikusan elvégezni, valamint alkalmas a tudásanyagok feltöltésére és képzésekhez történő hozzárendelésükre is.


GYAKORI FELHASZNÁLÁSI TERÜLET: Minden olyan szervezetnél, ahol a call center ügyfélszolgálati szerepet lát el, hívásfogadás történik, továbbá a hívások során az ügyek állapotáról érdeklődnek, vagy új ügyeket indítanak el. 

KAPCSOLÓDÓ EFFECTOR ALAPÚ ALKALMAZÁSOK: oktatás és szervezés, dokumentummenedzsment, folyamatkezelés (a panaszbejelentés nevű modul erre épül).