ÜZLETI ALKALMAZÁS MINTA
KATALÓGUS


Ügyfélkapcsolat-kezelés (CRM)

Az Effector Platformon elkészített Üzleti Alkalmazásminta lehetőséget ad az értékesítési és marketing területen felmerülő feladatok támogatására és az értékesítési/marketingtevékenység eredményeinek folyamatos követésére. 

Az ügyfélkapcsolat-kezelés Üzleti Alkalmazásminta segítségével létrehozható ügyféladatbázisban egyszerűen kezelhetővé válnak az üzleti lehetőségek és marketingesemények, illetve gördülékenyebbé válik a kapcsolódó munkafolyamatok támogatása. Használatával átlátható rendszerben tárolhatók az értékesítéshez, marketinghez kapcsolódó dokumentumok, a beépített riportokkal pedig naprakész információkat kaphatunk az értékesítési/marketingtevékenység aktuális állapotáról.



Alkalmazásminta-brosúra letöltése (PDF)

A LEGFONTOSABB FUNKCIÓI:

Menedzsmentfelület

  • Célja az értékesítési vezető feladatainak támogatása: áttekintést nyújt az értékesítők teljesítményéről, lehetőséget ad a részletek gyors megtekintésére, valamint az „infowall” megjelenítő panel segítségével idővonalon követhetőek az értékesítéssel kapcsolatos események.
  • Forecast: interaktív grafikon a terv/tényadatok megtekintésére. Az itt látható információ a rendszerben létrehozott és kezelt aktív ügyletek alapján jelenik meg.

Értékesítési felület

  • Az értékesítő kollégák munkájának támogatását szolgáló felület, amely végigköveti a tipikus értékesítői folyamatot: cégadatbázis és leadek kezelése, opportunity kezelés, kapcsolódó feladatok. Az értékesítők által létrehozott összes ügylet itt jelenik meg.
  • A felhasználók interaktív grafikonon ellenőrizhetik teljesítményüket. Az úgynevezett információs kártyák pedig segítik őket, hogy az aktuális ügymeneteket gyors riportok formájában egy képernyőn tekinthessék át. Itt is lehetőség van forecast formájú riport megjelenítésére.

Folyamatok kezelése

  • A rendszer lehetőséget ad egyszerű folyamatok kezelésére, amelyek tetszőlegesen továbbbővíthetők. A folyamatok ellenőrzését a rendszer nyomon követést támogató vizuális megjelenítése biztosítja. A folyamatok lefutása külön folyamatábrákon tekinthető át.
  • A feladatkosár nevű funkció mindig az adott felhasználó aktuális feladatait gyűjti össze. A nyitott feladatok legfelül jelennek meg, az elvégzett feladatok pedig heti csoportosításban láthatók.

Riportok

  • Forecastok lehívása és időszakok tervezését segítő áttekintő riportok
  • Értékesítési tervek állapotának a kimutatása és dashboard alapú elemzése
  • Sales aktivitás mérése

Marketingmenedzsment

  • A rendszer része egy egyszerű kampány- és rendezvénykövető funkció, amelynek segítségével nyilván lehet tartani az értékesítési eseményeket/rendezvényeket, kampányokat és követni azok eredményességét.
  • Külön képernyő áll rendelkezésre, amelyen megtekinthetőek a rendezvények meghívottjai (regisztrációk és részvételek). A CRM rendszer cégek és a hozzájuk rendelt személyek szerint tartja nyilván az ügyfeleket a belső adatbázisban, amelyből exportálási lehetőséget is kínál.

Sales oktatás

Az értékesítéshez kapcsolódó oktatási anyagok megjelenítésére és nyilvántartására alkalmas. Interaktív tesztkitöltési lehetőséget (feleletválasztós tesztek) nyújt, valamint lehetővé teszi az oktatóvideók rendszerezett nyilvántartását.

GYAKORI FELHASZNÁLÁSI TERÜLET: Külső ügyfelek kezelése, belső értékesítési menedzsment, illetve bármilyen más értékesítésfókuszú üzleti tevékenység nyilvántartása 

KAPCSOLÓDÓ EFFECTOR ALAPÚ ALKALMAZÁSOK: projektkontrolling, ügyfélszolgálat, oktatásszervezés, mobil munkaerő támogatása