Minden projekt sikeres.
Ez alap.

MINDEN PROJEKT SIKERES. EZ ALAP.

Ügyfeleink olyan döntéshozók, akik bonyolult üzleti problémáikra egyszerű megoldásokat keresnek.

NÁLUNK MEG IS TALÁLJÁK.

Ügyfeleink a legváltozatosabb iparágak képviselői, akiket sajátos üzleti problémáik megoldásában támogatunk: legyen szó kereskedelmi, szolgáltatói, értékelő-, tudásmenedzsment-, gyártói folyamatokat támogató, lízingelbíráló-, ügyfélkapcsolati, mobilparkolási-, kormányzati vagy akár orvosi-kutatói szakrendszerről. Hatékonyan és 100%-ban eredményesen. Minden esetben.

Személyre szabható Üzleti Alkalmazásmintáink a következő megoldásokhoz nyújtanak segítséget:

  • Ügyfélszolgálat (Call Center)
  • Folyamatkezelés
  • Humánerőforrás-adatok kezelése
  • ISO folyamatok és szerződés menedzsment
  • Beszerzési és közbeszerzési folyamatok kezelése
  • Mobil munkaerő támogatása
  • Munkaidő-nyilvántartás és -elszámolás
  • Pályázatkezelés
  • Projektkontrolling
  • Projektadminisztráció
  • Szolgálattervezés és -összeállítás
  • Tudásbázis
  • Ügyfélkapcsolat-kezelés (CRM)
  • Dokumentum menedzsment
  • Vezetői információs rendszer (VIR)
  • Marketingmenedzsment
  • Oktatásszervezés és lebonyolítás

GYORSABB ÜGYFÉLSZOLGÁLATOT BIZTOSÍT A 1818 ÜGYFÉLVONAL AZ ORIANÁVAL

A KEK KH a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium alá tartozó önálló szervezet, amelynek feladata a központi hiteles nyilvántartások – például a személy- és lakcímadatok, közlekedési és bűnügyi adatok – kezelése és feldolgozása, valamint a közigazgatás elektronikus szolgáltatásainak bővítése és azok minőségének javítása. Az általuk üzemeltetett 1818 Ügyfélvonal folyamattámogató és tudásbázis rendszerének kifejlesztését az Oriana végezte mindössze hat hét alatt, biztosítva többek között a személyes adatok védelmét, a nagyszámú megkereséseket átláthatóvá tevő ergonomikus kezelőfelületet, valamint a jövőbeni egyszerű és gyors fejleszthetőséget.

Letöltés (PDF)

2000 ÜGYFÉL, 12 ÉVNYI ADAT, EGY KATTINTÁS

A világszerte több mint 100 országban jelenlévő pénzintézet vállalati üzletága Magyarországon mintegy 2.000, egymilliárd forintos árbevétel feletti vállalattal ápol élő kapcsolatot és mintegy 15.000 céggel került kontaktusba működése során. A bank hazai leányvállalata 2003-tól kezdve használja az Oriana által kifejlesztett CRM és workflow rendszert, amely a mai napig egyedülállónak számít a pénzintézet globális infrastruktúrájában. Szabó István, a vállalati üzletág ügyvezető igazgatója szerint a rendszernek 12 év után sincs komoly alternatívája a piacon.

Letöltés (PDF)

PÁRATLAN RUGALMASSÁG ÉS PAPÍRMENTES IRODA AZ ORIANA RENDSZERÉVEL

A képalkotási és optikai eszközök értékesítésével foglalkozó, 11.000 munkatársat foglalkoztató multinacionális nagyvállalat már több mint fél évszázada kínál ügyfeleinek kimagasló minőségű képalkotási eszközöket, köztük fényképezőgépeket, nyomtatókat, lapolvasókat, valamint üzleti célú nyomtatási, másolási és dokumentumkezelési megoldások széles portfólióját. A magyarországi leányvállalatnál szükségessé vált egy olyan CRM rendszer létrehozása, amely egységben kezeli a különböző értékesítési csatornákat és felváltja a lassú, félig elektronikus, félig papíralapú adatkezelést. Az Oriana által szállított megoldás nemcsak a sales tevékenységet, de a munkatársak értékelését is hatékonyabbá tette. Emellett az új munkamódszer hozadéka volt a „papírmentes iroda” kialakítása is.

Letöltés (PDF)


Ügyfeleink számának növekedésével az Oriana tudástára is bővül, így minden egyedi fejlesztésből folyamatosan profitálnak a közösség tagjai.