ÜZLETI ALKALMAZÁS MINTA
KATALÓGUS


ISO folyamat- és szerződésmenedzsment

Üzleti Alkalmazásminta, amely az ISO folyamatok elektronikus menedzselését, a kapcsolódó dokumentumok, valamint „szabályzatok tára” funkciót valósítja meg. Az ISO folyamatok teljes egészében leképezhetők az alkalmazásban. A rendszer támogatja az ISO által előírt dokumentumok és adatok a folyamatok végrehajtása során történő rögzítését. Használatával olyan naprakész adatbázis áll elő, amelynek segítségével az összes minőségirányítási és -biztosítási folyamat nyomon követhető, így minimalizálható az előírástól való eltérés. A rendszer alkalmazása támogatást nyújt az ISO auditok gyors és hatékony levezetéséhez. 



Alkalmazásminta-brosúra letöltése (PDF)

A LEGFONTOSABB FUNKCIÓI:

ISO folyamatok leképezése

A minőségirányítási folyamatok és az azokhoz kapcsolt eljárások átláthatóan képezhetők le a rendszerben, így lehetőség van automatikus munkafolyamatok vagy dokumentumbekérési, illetve -benyújtási eljárásrend definiálására is.

Automatikus feladatkiosztás

A folyamatleírás (modell) alapján a rendszer mindig az esedékesség pillanatában automatikusan osztja ki a feladatot az illetékes személynek vagy csoportnak. A feladatok személyre szólóan nyomon követhetőek a feladatkosárban vagy tetszőlegesen szűrhetőek, kategorizálhatóak valamint riportálhatóak.

Dokumentumcsatolás, adatrögzítés

A folyamatok végrehajtása során az irányítási rendszer szempontjai által kötelezően előírt dokumentumok, valamint az azokhoz kapcsolódó adatok rögzítését is támogatja a rendszer, amelyeket a megfelelően definiált folyamatlépésekhez illeszt be.

Dokumentumtár

Az ISO folyamatok során kapcsolt dokumentumok egy szerződéstár elnevezésű dokumentumtárat képeznek, és ez a folyamatkezeléstől függetlenül is használható.

ISO audittámogatás

Az audit során minden, a minőségirányítási és -biztosítási folyamatokhoz kapcsolódó anyag gyorsan előállítható és kikereshető a rendszerből.


GYAKORI FELHASZNÁLÁSI TERÜLET: Gyártási, informatikai, ügyfélkapcsolati, illetve ügyfélszolgálati tevékenységek folyamatainak támogatása. Az alkalmazás továbbá lehetővé teszi más szolgáltató iparágak egészségügyi és logisztikai folyamatainak a megkönnyítését is. 

KAPCSOLÓDÓ EFFECTOR ALAPÚ ALKALMAZÁSOK: dokumentumtár (részben már beépített funkció, de további képességekkel bővíthető), projektkontrolling, tudásbázis, CRM, ügyfélszolgálat