ORIANA ECOSYS RIPORT

Az Oriana világában partnereinkkel együtt folyamatosan figyeljük és elemezzük az informatikai piac változásait, az üzleti és technológiai tendenciákat, valamint az ügyféligények alakulását. Az összegyűjtött információk és tapasztalatok, valamint piackutatási eredmények alapján elkészült új szakmai kiadványunk, az Ecosys Riport, amelynek egyik célja, hogy megbízható és friss információt nyújtson meglévő, illetve leendő partnereinknek az üzleti alkalmazásfejlesztési piac és az Oriana ökoszisztéma aktualitásairól. További célunk, hogy a riportban közzétett információkkal az üzleti, informatikai vezetőknek is segítséget nyújtsunk. Bízunk benne, hogy a legfontosabb feladataik megoldásához így könnyedén megtalálják a számukra legmegfelelőbb üzleti alkalmazást, és a bevált módszerekkel, de személyreszabott megoldásokkal növelhetik vállalatuk, valamint ügyfeleik hatékonyságát és bevételeit.

Oriana Ecosys Riport Folyamatkezelés ügyfélszemmel Az Ecosys Riport témaköre az ügyfél és folyamatkezelés. A riport a Call Center megoldások területére fókuszál a partnerek, illetve az Oriana legfrissebb esettanulmányán és Effector-alapú fejlesztésein keresztül. Emellett a kiadvány az üzleti alkalmazásfejlesztési piacot meghatározó legfontosabb hazai és nemzetközi trendeket is számba veszi.
Letöltés (PDF)